30 Juni

Halloj!

Sommarn verkar bara rulla iväg.. Varför går inte vintern lika fort? De kan man fråga sig!

Igår va jag och Sofia iväg och kollade på hoppträning här i Söderhamn, eller strax utanför. Hon skulle dit för att fota, vilket hon är sanslöst bra på! Kika in på hennes sida: http://www.sofiasfoto.n.nu/
Att titta på träningar gör mig så otroligt inspirerad, även om jag inte rider själv. Jag tänker till när jag ser andra och tänker mer på min ridning när jag är ute själv. Men jag gillar de jag sett av Jessica och försöker just nu lösa transportfrågan så de är det de sitter i. Problemet med mitt monster är ju att hon är väldigt bekväm av sig och inte är speciellt förtjust i att åka små och mörka transporter... Behöver oxå lasthjälp då de  behövs rep bakom, men jag hoppas på lite lastträning, då ska de nog inte vara några problem sen :)

Idag började jag dagen med jobb, 10-16 och de va tvärlugnt! Efter jobbet fortsatte jag mot Ljusne och Momma. De va otroligt länge sen jag va där nu och jag får jättedåligt samvete, men tiden räcker helt enkelt inte till! Fikade och myste lite hos henne och sen bar de av till stallet på vägen hem (: Kvällsritter är grymt härliga, synd bara att de fortfarande är 23 grader varmt ute när klockan är kvart i åtta på kvällen. När jag kom in efter ridturen tänkte jag att jag skulle försöka få Persan att gå in i duschen (vilket har fungerat en gång och då tröck Sammy in henne). Tänkte då testa min idé med att försöka ta en annan väg in i stallet (Dörren då kan kommer direkt in i duschen), men icke! Ibland visar hon verkligen upp "russ-sidan" !

På söndag är jag ledig och då hoppas jag verkligen att de blir en vända till ridklubben där vi va igår.. Då drar jag med mig Sofia så hon kan fota lite oxå, är total bildtorka på min dator just nu!!

Simma lungt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Tack :) Vad glad ja blir! På söndag börjar jag 16 så tar vi de på FM följer jag såklart med :D

2011-07-01 @ 08:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0