27 Juni

ser ni, jag börjar komma igång lite smått ;)

Igår va de jobb som stod på schemat igen, 10- 18 så de vart några timmar iaf :)  Efter de fick Persan dig en tur, lite enklare jobb på volt. Super fin är hon och hon utvecklas hela tiden, vilket verkligen är superkul att se!

Idag tog jag ORDENTLIG somorgon då jag är ledig hela dagen. Frukost och sen vidare till stallet, vart där i ca 2 timmar då jag gjort rent sadel och grejer, men ridningen får vänta tills ikväll då de är jätte varmt ute! Tänkte att jag skulle jobba lite över bommar då, så hon får tänka lite extra.

Imorn fortsätter jobbet igen, stålarna rullar in ;)

Är fortfarande totalt värdelös på att knäppa kort, så än en gång bjuder jag på en gammal goding ;)



Bästaste Queeniiis efter L:Cn i Insjön!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vilken jävla tur att du har en sån grym kompis då som är grym på att fota! :)

2011-06-29 @ 08:53:01
Postat av: Marie

Men jag veeeet! Dig ska jag ha med överallt! :D

2011-06-30 @ 23:22:34
URL: http://mariemarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0