27 Juni

Två inlägg på en och samma dag, här händer de grejer!

Kom precis från stallet. Vart som sagt lite träning med att lyfta på fötterna..
Började med att rida fram, redan då va hon superfin! Gick sen in i lillhagen där jag lagt fram tre bommar i en "solfjäder". Jobbade henne på volt (eller va man ska kalla de, då de bitvis är rätt kasst underlag). Gick sen in på bommarna, när hon fattat vinken va hon jättefin!!! Men med tanke på att hon inte är riktigt riden över bommar och/eller hinder sen i Augusti -10 så är de inte så konstigt om hon är lite rostig. Efter några varv på volten la jag upp mittenbommen på låg höjd med hjälp av sockerbitarna. Hon gick i fin form hela tiden och va jätteduktig även då. Jag avslutade med att lägga upp ett litet skutt så hon fick lyfta ordentligt på benen några gånger innan jag travade av henne.

Är otroligt nöjd med dagens pass. Då hon verkligen sköter sig bättre och bättre för varje dag som går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0