25 Juni

Ja, ska vi ta och rycka upp den här bloggen igen då kanske?

Midsommarafton igår. Va till Hudik med familjen Gustavsson på trav, 3 plats till Sir William, glatt gäng som for mot Söderhamn efteråt! PÅ kvällen vart de mat och film ? att jag än en gång gjorde succé med min hallonpaj och vaniljsås ;) När jag väl kom hem slocknade jag direkt, men jag tackar alla inblandade för en fantastisk dag (även om jag var barnvakt, barn är ju bland de bästa som finns!) !

I torsdags var jag och bästaste Sofia Olsson till Norrtälje och kikade på BC valpar, och konstigt nog så föll jag pladask! ;) Vilket resulterade i att jag, sista helgen i Juli kommer att fara ner igen för att hämta hem min lilltjej. På vägen hem satt jag och funderade på namn.. och svårt kan jag ju inte på stå att de va! Lucy kommer hon att heta (Aslans bästa kompis i Narniasagorna). Bilder kommer då hon blivit lite äldre, då hon bara är tre veckor nu.

Ikväll är de dags för jobb igen efter tre dagar ledigt. Känner mig lite halvkass, trots att jag va toknykter igår. Men de är bara att bita ihop och dra fram solstrålen ;)

Persan funkar superfint och verkar trivas sanslöst bra här, vilket även jag gör! Hon jobbar på och blir finare för varje dag. Tänkte jag skulle försöka övertala Sammy om att åka till ridhuset någon gång framöver oxå så vi får trimma ordentligt, men jag jobbar på de ;) 

Efter detta inlägg hoppas vi på bättre uppdatering från min sida, med en superponny och valp borde de bli mkt att skriva om så ni där hemma vet vad jag pysslar med på dagarna ;)


Puss på er så länge!

Bjuder på en bebisbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0