8 Januari

Tänkar och funderingar...................

tror dom tar över mitt liv! Men jag funderar i princip bara på samma sak..

Jobbet i Sälen funkar väl, eller jag hoppas att de ska börja funger nu. Jag tänker ge gärnet och verkligen visa vad jag kan och inte kan. Jag trivs ilag med alla jag bor med och jag trivs med alla jag jobbar ilag med men sen då? Jag blir rastlös..... Har ingenting att göra när jag inte jobbar. Visst jag kan ställa mig på brändan och se till att de händer nått, jag kan träna osv osv.. Men De är inte det jag vill.. Jag vill jobba och jag vill vara ute, ute med mina monster!
Är de nått jag saknar i Sälen så är de dom!
Men, de finns inget jag  kan göra åt de förutom att köra gärnet till säsongen slut.

Fortsätter mina funderingar utanför blogg o FB nu.. Kanske är bäst så, att jag går över till drömmarna och hoppas på den perfekta lösningen. För imorn, imorn ska jag äntligen ut med min röda favorit toka och som jag har längtat! 



21 Juni 2003, garanterat en av dom absolut lyckligaste dagarna i mitt liv! <3

Snyggare än någonsin!
Men de finns två år som är helt oförglömliga.. 2001 & 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0