27 Januari

Eller ja.. De slog väl precis över till 28 va?

Har precis kommit hem från jobbet.. Skrapade ihop 9 timmar idag och de är väl godkänt med tanke på att de är stugbytardag.


Började iaf dagen redan 06.30 imorse då jag vaknade i R-vik innan V skulle till jobbet :) Fantastisk känsla att vakna upp brevid den människan, måste vara bland de bästa som finns! <3 Drog mig mot Mora och hade väl en plan på att sova några timmar till... Men icke! Väntade på att klockan skulle bli ca 09.00 och då for jag till Vika :) All tid med P just nu är verkligen kvalitetstid! De spelar liksom ingen roll ifall jag bara är där och mockar.. Jag kan sitta och titta på henne i timmar om de skulle vara så, allt är fantastisk med den hästen och hon är en av dom jag saknar allra mest hemifrån!

Efter att stallet va klart for jag och Aslan ner till F&F, Fikade och bara umgicks där en stund innan de va dags att fara hem till holken och packa. Runt 13 var de bara att börja bege sig mot Sälen och sen jag kom upp hit har jag bara jobbat. Känns otroligt bra att inte jobba gratis längre.. Men jag tycker deär sjuuuuuukt konstigt att HR inte har gått i strejk än måste jag säga!!! Man jobbar häcken av sig för i princip ingenting! 

Men sånt är livet.. man jag ju inte få allt här i världen! Nästa vecka jobbar jag fullt tills på lördag, då jag är ledig och lika söndag. Synd bara att de va just de helgen som V är spelledig och far iväg till England för att kolla på fotboll.. dålig tajming!!!! JA! Samtidigt är de dumt att klaga, vi har ju hea livet på oss att umgås ;)

Nu har klockan runnit iväg till 00.22. Har haft en fundering på att göra mig klar för sängen och kolla på lite OTH ända sen jag kom hem.. Men som alltid annars när jag slår igång datorn så är jag fast i minst en timme!


Som avslutining kan ju ju iaf konstatera att de vart ett skapligt långt inlägg. Kul för dom typ 4 tappra läsare som fortfarnade hoppas på att jag ska skriva någontin sidådär var tredje månad eller nått ;)


Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0