5 Februari

Redan 5 Februari.. De är läskigt vad tiden går fort. De va ju inte länge sen jag var på Kos...

Trivs jätte bra på jobbet just nu, alla som jobbar är ett troligt härligt gäng och vi har jätte roligt tillsammans. Jobbar idag och imorn, sen är jag ledig måndag, tisdag och onsdag. och  självklart åker jag hem ;)

Även om jag trivs med jobbet så saknar jag P & P oerhört mkt.. Alla här uppe tycker jag är helt galen som sitter och åker hem varje gång jag är ledig, men de tycker då inte jag. De är värt de! :) <3


Igår for Viktor till London oxå.. Kul för han att göra nått annat än att sitta hemma i Rättvik, de är han värd! Fotboll imorgon Söndag om inte jag minns helt fel? Chelsia - Liverpool? jaa, de va väl inte så noga :P Men som sagt, på söndag kväll åker jag hem efter jobbet, och sen hade jag faktiskt tänkt att jobba både måndag och tisdag :)


Men nu mina kära vänner (haha, som typ är hur många läsare? 2?) ska jag faktiskt tvätta innan jag hoppar in i duschen och börjar göra mig klar för jobbet :D

Bjuder på en fantastisk bild på min bättre hälft!



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0