Funderar på att...

Börja blogga om Persilja och mig. Ungefär som alla andra bloggar om sina hästar hela tiden, om hur dom tränar och tävlar. Även om jag inte har några planer på att tävla med Persilja, så är jag grymt pepp på ridningen just nu och de känns fantastiskt, däremot så lyckas jag och min svarta lilla prinsessa alltid tajma vädret NOLL! Sist vi va ut blåste de storm och va skiiiiit kallt, igår va jag inte ut nå eftersom jag hade annat på tapetern och därför red jag idag, men va hände? Jo, igår va de jätte fint väder HELA dagen. Idag... Blåser de storm!

Men det gick bra. Hon va fantastiskt duktig och man behöver träna på läskiga saker oxå! Nu fortsätter Agnes att rida tills jag kommer hem och rider igenom henne lite nästa vecka igen. Eller vänta! Två veckor kanske de blir t.o.m.?

Ser verkligen fram emot att få packa alla grejor bara vi kommer från Dublin och dra till Söderhamn. De ska verkligen bli superkul! Hoppas Persilja tar de lika bra. Hon är alltid lite "speciell" innan hon vant sig riktigt vid ett nytt ställe. Öronen bakåt och vill inte komma i hagen. Tur att vi har varandra iaf :)

Nu ska jag slänga i mig en kaffekopp innan Malte(hyresvärden) kommer och visar upp holken för nån hockeykille som ska ta över efter mig.

Svejs på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska kolla upp dom då! han har tyvär 135 på täcken! :)

2011-04-17 @ 21:02:04
URL: http://dalaryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0