2 November

Shit, de här med att blogga är nog inte riktigt min grej ;) Men nu är jag tillbaka för iaf ett inlägg, ett kort..
Klockan är lite för mkt för att jag egentligen ska vara vaken nu och som lite mer försening på de så har jag fortfarande inte duschat..

Men.. Jag har iaf kommit in i lägenheten och jag stortrivs! Bilen är på plats i min ägo och jag har jobb som väntar i sälen. Livet är väl bra underbart? Just nu fördriver jag dagarna i R-vik hos mamma som betongarbetare.. Kuuuuul va? ;) Tur man har några få solstrålar runt sig på dagarna, de blir så mkt lättare då! Men just nu för sekunden så försöker jag genomgå en onlineutbildning om SkiStar inför sälentrippen.. Vilket går sisådär eftersom internet kukar ur hela tiden!

Konstigt nog så har jag faktiskt inte så mkt att skriva, trots att jag inte bloggar sen augusti xD
Persilja min lilla pärla muppar väl på hemma i hagen och jag försöker hinna ut så ofta de går, trots mörker och regn.

Men nu är klockan mkt.. Usch! Duschen väntar sen sängdejt med kudden :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0