29 Maj

Nu var de väldigt länge sen jag uppdaterade här.. Men jag har verkligen inte haft tid!

Skolan lider mot sitt slut och ju är det faktiskt bara studentveckan kvar. Men FÖRST! Balen.. I skrivande stund är klockan 11.20 och jag ska om en timme iväg och bli sminkad för att se fara hem och käka lite innan det bär iväg till frissan.

I torsdags kväll kom vi hem från Göteborg, och jag måste säga att det var en riktigt lyckad resa. Vi har haft jätte roligt och på onsdag kväll hade vi otroligt roligt tsm :) Bilder från resan finns på FB för er som är intresserade.

Tiden går otroligt fort och jag börjar inse att nästa fredag kommer bli fylld av både skratt och tårar. Inte för skolans skull då som ni kanske förstår.


Måste skriva några rader om min älskade lilla prinsessa oxå.. Just nu är vi inne i en riktig svacka.. Hon är halt till och från och förmodligen är det en hovböld som spökar! Men vi hoppas på det bästa och jag ser fram emot sommaren :)

Så mycket mer har jag inte och skriva just för tillfället. Antar att jag återkommer senare med lite bilder från balen och några rader om hur det gick ;)


Puss´


Kommentarer
Postat av: Therese

Äntligen!!!! :)

Ha så kul på balen <3

2010-05-29 @ 13:23:41
URL: http://twikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0