26 Mars

Det går undan.. Tiden bara rinner iväg, och för att då få tid över till bloggande så lär jag nog jobba hårdare. Men vi gör ett nytt försök.

Skolan börjar lida mot sitt slut, iaf när de gäller lektioner.. Har fortfarande 4 veckors praktik kvar och som det ser ut just nu så blir det "vi på hörnet". Hade förhoppningar om Spanien, men det körde ihop sig lite där. förutom det så ska projektarbetet vara klart på tisdag, och jag jobbar på det. Har iaf börjat svara på frågeställningarna och de kommer bli sååå bra. Det vill säga om jag hinner klart tills på tisdag? :P

Förutom skolan så har jag och Maya bokat allt som ska bokas nu för Kos resan i Augusti. Känner mig otroligt pepp och jag vill åka nu! Vi åker alltså 31 Juli, kuresen börjar 2 Augisti och slutar sen den 27 Augusti, flyget hem går 31 Augusti. Så en månad i solen! De gillar vi starkt! :D Ser fram emot flair delen på stranden ;) ojojoj va jag vill att de ska vara Juli nu!

Igår var jag än en gång och dansade, vilket oxå är sjuuukt roligt. Känner att konditionen inte är på topp, men det är ju oxå något som blir bättre och bättre :) I lördags var vi iaf till Orsa och Skeer där Nova spelade och nästa Torsdag åker vi till Malung och svänger loss till Blender.

Hästarna tränar på.. eller en av dom :P Pilla är soms agt aktiv pensionär;) Men Persilja känns riktigt fin och Li var riktigt glad att se henne i Onsdags, de fanns ingenting på henne som kunde utmärkas. Något överrörlig men inte mkt alls. Skruttan <3 Ridhus i fredags och förhoppningsvis även på söndag igen. De känns toppen de här! :D

Just nu ska jag nog snart dra mig mot Selbäck. Härligt att få åka ut och bara mysa när ingen annan är där. Hinner npg tyvärr inte med någon ridtur innan jobbet, som för övrigt ikväll avverkas på Parken. Fortsätter imorgon med några timmar på Hotellet. I love it! Jobb, Hästar & Dans. Kan de bli så mkt bättre just nu? :D
Men innan jag drar mig mot lugnet så är de nog bäst att skriva några rader på Whiskeyprojektet.

Puss´




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0