1 Mars

Nu går de undan.. Redan första Mars! :D Detta gör mig på otroligt bra humör, dock bara av att komma på datumet. Om jag däremot lyfter blicken och kollar ut genom fönstret blir jag mindre glad! Det Snöar.. ÄNNU MER! O_o Nej, nu vill inte jag ha mer snö! Allt blir bara så drygt, plus att min bil inte riktigt gillar all denna snö!

Igår var vi till Leksand och såg Buddy Holly! Helt otroligt bra och jag blir nästan kär i Brolle! ;) Satt och diskuterade lite med syrran och Linnéa och jag vet då lätt vem som är mitt FF ;)

I övrigt ska jag nu försöka dra upp min soffpotatis till bästa vän och få henne ut genom dörren så hon kan följa med mig och köpa lite nya örhängen :D

Bjuder självklart på en bild av världens bästa Brolle! =D



Eller ja, ni får två ;)



Titta och njut!

Puss´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0