24 Juni

Livet rullar på och solen skiner.. Men fort går det, imorn är det midsommar och nästa helg blir det Axi :) Det är helt otroligt.. varför går sommaren fortare än vintern? Det är nått jag har funderat på länge!

Igår flyttade Persilja till Vika, vilket jag tror kommer bli kanon :) Har varit ute och skrittat lite idag och hon ser fin ut :) Vi fortsötter så och ser hur det går med tassen. Har varit och träffat Agnes idag oxå, hon har visat lite vart Pilla ska bo i sommar och ska jag vara helt ärlig, så är jag inte direkt imponerad. Men jag litar på Agnes och Maria, för jag vet att skötseln kommer det inte vara fel på! :) Dom älskr min ponny till 1000 redan nu :P

Ikväll blir det jobb igen efter en dags ledighet, men innan det ska jag nu ta en kopp kaffe och se om jag får någon ordning på mitt krypin. Lovar er, det ser INTE bra ut!!


Hoppas ni alla får en trevlig midsommar allihopa! :)


Puss´


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej marie, du har gått resturangprogrammet har jag för mig, rekommenderar du det?:)

2010-07-09 @ 12:19:18
URL: http://sannascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0