18 Juni

Forfarande är det inte speciellt tätt mellan inläggen.. Men jag jobbar på det ;)

Idag har jag iaf hunnit med att luncha med min "favoritälvdaling" :P Det vart en vända ner på Strand. Är riktigt nöjd med maten måste jag säga :)
Vi hann diskutera lite om Kos och andra angelägenheter. Det är inte så längt kvar nu innan vi åker, jag som tyckte att vi nyss bokade resan!

Bilen är fortfarande hos doktorn och jag är totalt handikappad, men han skulle försöka fixa till den nu på eftermiddagen så jag får förhoppningsvis tillbaka den snart!

Sitter och funbderar lite på kos just nu. Vad tar man med sig? Dator är ett måste och en ny sådan ska jag investera i under morgondagen. Kläder? Typ? Klänningar? Jag har ingen aning. Vi blir ju borta ett tag :P Har heller inte riktigt någon lösning för Persilja än. Hoppas på att hon får stå i vika medans jag är borta och att någon vill rida henne? Måste kolla upp det ordentligt!

Ikväll blir det ännu mer jobb och jag älskar det. Humöret är på topp och livet rullar på bra just nu känner jag :) Persilja har iaf fått en sula på foten nu så jag hoppas att det ska hända något med denna hovböld inom kort! Vill börja rida igen!!! O_o

Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0