7 Februari

Fullt ös hela helgen. Har nästan lite dåligt samvete för att monstren inte har fått komma ut så mkt som dom borde med tanke på vädret och temperaturen. Funderar nästan på att söka annan praktikplats i vår så jag hinner med dom lite mer? Känns lite väl långt att åka till Åre, jag menar man åker ju knappast hem på en kvart.. Men vi får se vad som händer!

Igår var jag iaf till Orsa, Skeer, och dansade. Grymt roligt :P Jag gillar de här med dans jag ;) och mer blir de ikväll1

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag träffade iaf Mattiaz i fredags, alltid lika roligt! =)

Men nu lär jag nog faktiskt ta och pallra mig in i duschen om jag ska hinna med allt innan vi beger oss mot Färnäs!




Och som jag tidigare skrivit..
I think I found something interesting!

Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0