3 Februari

Kan ju börja med att meddela att idag har jag haft mitt körkort i 1 år! Haha, ganska häftigt.
Tycker de har gått sjukt fort!

Öppet i Restaurangen för lunch idag iaf. Gick väl som vanligt, de rullade på. Dock är de lite tråkigt när vi är så många som serverar med så lite gäster.. Det blir så otroligt mycket dötid! Efter skolan for jag hem, fyllde vatten, väntade på Linnéa o sen bar det av till Selbäck. Vart en lugn ridtur med en pulsvända för ponnymonstren idag. Men nu när de har kommit så mkt snö har Pillamonster snö ända upp till magen :P Skapligt jobbigt, men grym träning!
Men som sagt så vart de en mkt lugn tur idag eftersom Li var här i Måndags och masserade henne. Man märker verkligen på den hästen hur mycket hon uppskattar precis allt. Bara efter massagen så ser man att hon blir gladare, kanske inte så konsigt med taggoga tänder och svullen nacke, men nu är hjärtat iaf på bättringsvägen! :D <3

Efter stallet for vi hem till Hemus och bakade. Har nu äntligen testat att göra marsmallows :D (osäker stavning)
Geggan står just nu i kylen och stelnar tills imorn. Vi tänkte att det skulle bli rött, men de vart mer rosa, så fint såå! Oturligt nog hade ju faktiskt den gröna karamellfärgen stelnat oxå.. Typiskt! :P

Imorn ska jag först till skolan o plugga plugga plugga! Sen hem, ut och rida förhoppningsvis & sen ska jag till Färnäs o dansa med Linnéa :D

Men innan morgondagen så ska jag sova!! Vilket jag hade tänkt att göra i princip nu!



Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0