28 Februari

Dagarna går fort just nu känner jag.. Det rullar på med jobb även om skolan ligger lite i lä just nu. Har liksom ingen ork kvar! och inte blir man då mer motiverad av att det snöar JÄMT!

Igår började jag med jobb på Parken från 18.oo - 23.oo. Härligt ös hela kvällen faktiskt! =) Sen, bara jag hade slutat vart de dans! Ooooh, i love it! :D  Underbar kväll vart det iaf, hade riktigt roligt!

har varit uppe i ca 1timme nu. Väntar på att bilen ska tina lite så ska jag ta mig en vända hempt Hemus sen. Kanske har mamma gjort semlor ? ;) Ikväll blir det Leksand med Linnéa, Syrran & hennes karl. Budy Holly & Brolle väntar! :)

48 frågor när du har tråkigt

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 93,30 kr
2. Vad gör du nu? väntar på att bilen ska tina..
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Linnéa
4 . Hur lång är du? ca 162
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Pojken i randig pyjamas (rekommenderas!)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen ? haha ;P
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

9. När såg du senast din mamma? Igår

10. Icke godkänt i något ämne? Nix
11. Mvg i något? Yes
12. När vaknade du idag? 09.50
13. Vilken är din favoritplats? Stallet, Axi..
14. Vilken plats föredrar du minst? Just nu.. Skolan!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år ? Inte i Dalarna iaf :P
16. Hur stor är din säng? 160
17. Vad sover du i? Trosor & Tshirt
18. Hur många kuddar har du i sängen? 7
19. Var har du bott/bor? Mora
20. Tycker du om kinamat? Ja
31. Tycker du om kaffe? Ja
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice
23. Kan du spela poker? 5kort xD
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig ? yes

25. Vill du ha barn? Absolut !
26. Kan du några andra språk än svenska? ja
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? Sånt jag behöver?
30. Äger du dyrbara smycken? Yepp
31. Kan du rulla med tungan? Om jag kan :P
32. Vem är den roligaste människan du känner? Linnéa xD
33. Vad har du för ringsignal? If today was your last day - Nickelback
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Finns nog säkert i npgon kartong
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min tröja
36. Kan du byta olja på bilen? eeh.. Nej :P
37. Vilken var den senaste boken du läste? Bra fråga.. Läser aldrig böcker!
38. Dansar du i bilen? I bilen?
39. När var du i kyrkan senast? Olssons begravning..
40. Hur många hål har du i öronen? 3
41. Har du någon piercing? naveln
42. Har du någon tatuering? nix
43. Har du provat droger? aldrig !!
44. Röka eller snusa? Snusa
45. Har du pojkvän/flickvän? Nej
46. Vad är ditt mobil nummer? 112
47. Vad ska du göra ikväll? Leksand & Buddy Holly
48. Har du några syskon? Lillebror, Mattis Storasyster, Anna :)


Tidsfördriv =)

Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0