17 Februari

Min dator har nu i princip lämnat jordelivet och gått vidare mot himlen.. De är tragiskt! Därför har jag nu fått igång mammas eftersom att hon köpte en ny här om dagen =)

Det händer inte så mkt just nu.. Skolan rullar väl på som vanligt, förutom att jag känner att tiden inte riktigt räcker till. Ingenting hinner jag med. Har funderat lite på allt faktiskt. Jag är ju en människa som vill hinna med precis allt! Jag vill kunna ge hästarna den tid och träning som dom behöver, samtidigt som jag vill fixa skolan, åka skidor, dansa, ja träna i största allmänhet! Men som det ser ut just nu så hinner jag inte med nånting.. I skolan har jag massor att fixa, men jag har verkligen ingen lust! Har aldrig varit så här trött på skolan förut! Skulle kunna spy på alltihopa som de är nu!

Ont i halsen börjar jag oxå få.. Usch! Passar inte bra just nu, väldigt dålig tajming!! Idag skulle jag iaf ha vart i skolan, men när jag vaknade så hade jag som sagt ont i halen.. och öppet i restaurangen & halsont är ingen bra kombination, speciellt inte när man nyser o hostar samtidigt o_O 

Skulle egentligen ha varit ut och ridit idag oxå.. Men det är MÖRKT!! Jag hatar att rida själv när de är MÖRKT, Persilja tycker det är precis lika tråkigt! Och inte kan man ddra iväg ut efter vägarna mot Vika heller, för där har "Hoppla" sina J******vla kor som springer lösa från ena sidan vägen till den andra.. Gör en riktig hage? Nej, imorn är de dans och de ser jag fram emot! På fredag ska vi till Tomteland och se Midvinterblot! Men innan de ska jag då hinna ut och rida, längtar!! Nu är jag trött på allt va vinter, snö och mörker heter! SOMMAR TACK!!! Men inna de vill jag ha en ljus, solig och härlig vår!! Kan man få beställa de? O_o

Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0