12 Februari

Hej&Hopp på er =) Nu har de gått massa dagar igen.. Men denna gång finns det faktiskt en orsak! Min dator håller på att ge upp, den är riktigt sjuk o_O pga detta blir jag nästan helt förkrossad!!! Eller nja, kanske inte riktigt så illa :P Men jag känner mig näst intill hadikappad. Därför sitter jag nu och bloggar hos Linnéa =) 

Det har faktiskt inte hänt så mkt inressant sen sist. Skolan rullar på, hästrarna börjar smått komma igång och jag dansar ;) Love it! Va till Färnäs och dansade igår, haha, och shit va roligt jag hade. Även om de faktiskt va nära där ett tag att vi åkte hem innan 8. (eftersom det var dans i Säter så va jätte många där istället för i Färnäs) MEn efter ett tag dök de upp massa folk så då vart de genast mkt roligare :P Skrattade så jag hade ont i magen xD

Idag skulle jag ha vart i skolan.. Men när klockan ringde före 6 så slog min mage knut på sig själv och jag tog mig inte ur sängen. Därför vart de en dag i sängen, tills Linnéa ringde och ville ha sällskap ut i solen då hon skulle ut och åka spark med Bork, så jag tog PErsilja på en tur till vika :) Knasponny, rädd för allt!! <3

Efter de bar det av hem och sen till Älvdalen där jag hämtade Maya o några andra frunns som skulle till Rättvik o roa sig, sen for jag hem till Mora o nu sitter jag här hos Linnéa =) Väntar på att Maya ska ringa så jag får åka o hämta dom. sen ska jag hem och sova, för imornb väntar jobb, hela dagen!! 10-15 på Parken & 17-ca 00 i Leksand.


Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0