8 Augusit

Annu en dag har gatt och de rullar pa ratt okej..

Fick bilder av Therese pa min alskade prinsessa idag! Det ser riktigt bra ut och jag blir sa glad av att se henne :) Helgerna har pa Kos ar ratt langtrakiga, veckodagarna gar mkt fortare och da har man natt att gora hela tiden.. Nu ar de bara varmt, kladdigt och man svattas av att bara ha bikini pa sig, inte riktigt min grej maste jag ju sagt. Jag trivs aldrless utmarkt i Sverge och jag ska aldrig mer klaga pa att de ar varmt hemma!

Det later nog mest som att jag klagar for er som laser, men de gor jag verkligen inte.. Visst ar de roligt att vara har, jag lar mig nagot nytt, jag blir brun och traffar nytt folk. Man lar sig klara sig helt sjalv och man far i princip klara sig med bara engelskan, vilket ar valdigt nyttigt for mig. Men efter bara en vecka har jag lart mig att verkligen uppskatta det jag har hemma och jag visste redan nar jag bokade resan att jag skulle langta hem ganska direkt.. Jag ar san, aven om jag inte sitter pa sangen och bryter ihop for att jag langtar hem.. Men nu nar jag akte ivag sa borjade det helt plotsligt handa saker hemma, vilket det verkligen inte har gjort pa jatte lange! :) Men det ar dumt att klaga och nar jag kommer hem och ser tillbaka pa den manad jag tillbringat pa Kos sa kommer jag nog att vara glad att jag gjort det, for nog ar det en upplevelse utover det vanliga alltid! :)

Men som sagt, min lediga tid pa helgerna kommer jag tillbringa vid datorn.. Kop en kaffe sa far jag fri tillgang till laptop och internet hur lange jag vill.( en kaffe kostar typ 20 kronor) Klarar inte av att sitta pa hotellrummet, dar ar de sakert narmare 40 grander varmt namligen! Att sitta har och titta pa folk samtidgt som de flaktar lite nar alla bilar och mopeder aker forbi ar hjelf perfekt!

Ta hand om er dar hemma sa hors vi, troligtvis redan imorn ;)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Puss och kram på dig älskde syster. Ett litet råd från någon som varit med lite... PASSA PÅ ATT HA LITE ROLIGT OXÅ OCH PLUGGA INTE IHJÄL DIG!!! Bättre ångra saker man gjort än saker man inte gjorde. Ta hand om dig! Kraaaaaaaaaaaaaaaam från oss

2010-08-08 @ 18:55:22
URL: http://paridamer.blogspot.com
Postat av: vicky

Ja det kanske blir folk av dej med!

2010-08-08 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0