7 Augusti

Nu ar jag tillbaka :) Dock inte i Mora, men pa bloggen iaf :P

Idag ar de som sagt lordag och vi har varit lediga hela dagen och for forsta gangen denna vecka sovit tills vi vaknade, detta resulterade i att va gick upp 10, fordrev tiden en stund innan vi for bort och kaka lunch vid 12 och for forsta gangen denna vecka sa fick vi pommes istallet for pasta i alla desslag :P Greker alskar pasta!!
Sen for vi ner pa stranden en vanda och battrade pa brannan lite :)

Just nu sitter vi har och vantar pa att tiden gar sa vi far aka bort och kaka middag, hoppas att vi slipper pastan nu oxa :P

Imorn ar de sondag och da ar det bara plugg som galler. Just nu ar det 30 drinkar vi ska kunna och dom ska verkligen sitta pa mandag! Tidigare i veckan har vi som sagt bara haft fran ena dagen till den andra pa oss att plugga drinkarna och de blir ratt tufft om man som mig inte har jattelatt for sig i "skolan". Darfor har de varit lite tufft, men nu har jag hela helgen pa mig att plugga och verkligen kunna alla drinkar tills pa mandag vilket kanns jatte bra!



Maste oxa saga att jag verkligen saknar mig skrutta! Har nastan borjat rakna ner dagarna tills vi flyger hem :P ( idag ar de 22 :P)

Ta hand om er sa ska jag halla er uppdaterade sa gott de gar har! Nu, kak!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0