5 Augusti

Oj, va tiden gar fort.. Nu sitter jag redan har, pa Kos och de har snart gatt en vecka.
Skolan ar jatte bra och hotellet ar helt okej :) Trots detta sa har nog alla ni som kanner mig redan forstatt att jag langtar hem till alla er och till mina prinsessor som formodligen inte saknar mitt ett dugg :P

Jag har iaf hunnit med 4 dagar i skolan och jag har lart mig massa kul. Free pouringen ar nog haftigast, for er som inte vet vad det ar sa kan jag enkelt saga att det ar nar man mater upp priten direkt i glaset effer shaken, istallet for att sta och mata i ett matglas som tar mkt langre tid. Flair ar oxa riktigt roligt, dock gor de frukansvart ont att tappa dessa flairflaskor pa sig. Har redan lyckats fa plamarken pa armarna och axlarna.. Den har vi ju sjalvklart baren oxa, visst ar det oxa roligt, men annu roligare kommer det att bli nar man har lart sig alla dessa drinkar som vi far i laxa hela tiden. Hittils tror jag vi har haft ca 25 stycken, och dom ka vi kunna skriva, rabbla under 10 sek och blanda utan att tanka! Vi far 6-8 nya drinkar varje dag som vi ska lara oss till dagen efter. Plus att vi redan har haft 2 teoriprov :P Haha, jag som alltid sagt att jag aldrig mer ska tillbaka till skolan efter studenten :P

Just nu ar Maya ute pa nan partybot, jag daremot har lyckats hitta mig en dator, shoppat lite mer till lillebror och ska val snart aterga till pluggandet. Tiden gar valdigt fort pa dagarna och de kanns skont! Efter att mamma ringde igar och talade om att jag fatt lagenhet sa fick jag annu mer hemlangtan:) Detta ar en 1:a pa tuvan och jag kommer troligtvis att borja mala om direkt nar jag kommer hem :)

Hoppas att allt ar bra med er dar hemma :) Nu nar jag hittat dator far ni jattegarna skriva pa Facebook istallet for sms, de bli sa fruktansvart dyrt att svara :P

Puss pa er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0