15 Augisti

Nu har de gått några dagar till och idag har vi varit här i exakt två veckor.. Vissa dagar känns de som vi nyss kommit hit och andra känns de som att vi varit här jämt!

Men.. De rullar på och de är som sagt bara två veckor kvar nu. Jag har tidigare skrivit att tempot i skolan har varit riktigt högt, och tro mig! De är de oxå! Men från och med imorn, Måndag, blir de ännu högre tempo. Vi fick testa på det i fredags då vi hade 25 sek på oss att göra byggda drinkar, 45 för mixade och 1,25 för skakade.
de va riktigt roligt, men de gäller att man verkligen kan alla drinkar och vet vilken flaska som står vart!

Igår var vi ut och storsade runt lite i olika affärer, fick mig en keps och ett par nya flippflopp. Sen käkade vi och var tillbaka på hotellet redan 21.00, då var vi totalt veck och somnade direkt!

Idag har de varit rätt lugnt.. Vi började med frukost på cafét nere på hörnet och efter det har de blivit massa plugg. Just nu har jag bara tagit en paus och laddar batterierna lite.. Tänkte jag skulle investera i ett par till shorts faktiskt, gillar dom andra jag köpte!!

Saknar mina skruttponnier sjukligt mkt just nu, och tro mig, de blir bara värre och värre!!

Hoppas allt är bra med er där hemma :)


Puss´

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-15 @ 22:14:06
Postat av: Therese

Här hemma går allt bra :) Persilja har fått nya skor så vi passa på att hoppa idag, avslutade med en liten bana på mellan 50-70 cm och det gick jättebra, du kan få lite bilder sen om du vill. Vilket datum kommer du hem?

Ha det bra Puss och Kram :)

2010-08-15 @ 22:17:01
URL: http://twikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0