8 April

REGN!!! O_o jag hatar när de regnar! Jag hade världens plan för dagen..

* Släppa ut hästarna
* Mysa en timme i sängen till Andra Avenyn & 90210
* Cykla med Aslan
* Skjutsa Mormor & Morfar
* Städa stallet
* Rida

Men om HAN DÄR UPPE hade tänk fortsätta häva ner detta pissregn så vart halva min dag förstörd! Va inte de ganska onödigt? O_o JO!
Så som de ser ut nu vart de inte:

* Cykeltur med Aslan
* Rida
Ja, ni ser ju själva! De jag såg fram emot mest vart ju kattskit! De är väl bara att roa sig med nå annat så länge då.


Igår va jag iaf ute och red med Therese :) Vart en ganska lång, men lugn tur med mycket prat. Myyys! =)
Fick sen lite idéer om hur jag ska få min envisa ponny att lyssna på mig.. Har lånat ett bett av T nu som jag ska testa, vilket jag hade tänkt göra idag!!! Men vi får väl se hur de blir med den saken!


So damn good locking!

Puss så länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0