Yees!

Eller nått?! Känner att jag är på grymt bra humör för stunden =) Vilket därmed känns otroligt bra!

Vart iaf kort idag i skolan. Började 9 o slutade 1. Helt okej! =) Sen vart de en ridtur med Linnéa och kvällen i stallet avslutades med körning av Maya tsm med mamma! Otroligt häftigt och sitta med så mkt kraft i händerna. Att bestämma precis hur fort de ska gå, och om jag vill så kan jag släppa så de går grymt fort! Härlig känsla kan jag säga er.
Imorn ska jag äntligen klippa Persilja, hjärtat, hon vart helt vit idag när vi va ute. Inte konstigt med tanke på att hon ser ut som en isbjörn!

Har fått lite bilder av Linnéa oxå, se o njut! Eller nått ;)





Therése får avsluta för ikväll! Grymt Snygg! :)

Fler bilder kommer imorn (:

Puss´







Håll mig hårt, en sista gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla Marie hur kan du lägga upp en sånn bild?! :(

2009-09-11 @ 22:03:38
URL: http://twikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0