Trött på...

Ja, de finns mkt jag är trött på.. Som vanligt:P Men just idag är jag grymt trött på seega människor! Någon som vet vad tempo är? När man jobbar inom Hotell o Restaurang så ska de INTE gå sakta! De ska INTE behöva ta över en timme att få ut 38 varmrätter, definitivt inte när man är ca 12 personen som står ombytta i kock kläder o är där för att laga mat! Pinsamt! Usch, kom igen! Men, de är bara att se glad ut med ett stort leende på läpparna :D

Efter en grymt seeeeg dag i skolan så skulle jag hem o hämta vattendunkarna innan ja va o hamtade Fia o for till stallet. Men de ville inte bilen (jettan). Jag kom precis hem (hemus) på gården, eller inte ens de. Bilen totaldog när jag skulle backa upp mot garaget så halva stod i princip mitt ute i vägen. Sen ringde jag pappa i panik o fick han att komma hem i med hjälp av startkablar så fick vi igång min favorit bil igen :) tills jag satte mig i o tröck på gasen, så tokdog den igen!!! :O De hela slutade iaf med att jag rattade o pappa puttade tills vi fick in den på gården, och där står den kvar:P Haha! Just då hatade jag skrothögen kan jag lova! Men eftersom att jag har världens bästa pappa så fick jag låna hans bil ikväll o imorn :D <3

Imorn är de ännu en lång dag i skolan o sen kommer Lii, vilket innebär att Persilja ska få massage o att jag vart 600 spänn fattigare, men de va de värt! :)
Just ja! Jag har ju faktiskt sålt massa grejor idag oxå, så på lördag blir de klirr i kassan ;) På lördag blir de även en tur till Orsa (hopptävling med Vicky), sen kommer Johan och ska sko (där rök 600 till) sen kommer troligtvis Maria o kollar tänderna på hästarna oxå :) Sen har vi de största mysteriet kvar! Vad händer på lördag kväll? Fest?

Nu ska jag kolla på Andra Avenyn! See Yaah! :)



Allt var så bra, ge mig Juni tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0