Tisdag

Ja.. Va har hänt idag? Jo, jag har kör intervaller med varmblod för första gången :D Fick låna Maya av mamma eftersom pappa har nackspärr, stackarn! Härlig känsla när man har kontroll över så mycket kraft! Varför har jag inte kommit på de tidigare? =)
Pilla är iaf nybadad, och imorn är de klippning som står på schemat! Hon ser hemsk ut i pälsen så imorn ryker alltihopa! (:

Innan de va de skolan, även om de inte hände så mkt intressant där. Som vanligt?! Men imorn har vi öppet. Någon som är sugen på lunch? Tre rätter (a´la carte) 95 kr. Ring så fixar jag bord :)

Även om de bara är tisdag så vill jag veta va som händer i helgen.. Några förslag?


Måste nog ta och krama kudden nu. Klockan ringer halv 6 imorn igen! Så idag vart de ett kort inlägg. Återkommer självklart imorn! =)



Det känns som tusen nålar, jag går på krossat glas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0