Söndag..

Som vanligt så dampar internet! jag har alltså inte haft internet på hela helgen...

Vaknade runt 12 idag av att mamma ringer och väcker mig! Då vart de frukost, sen kom storasyster, Ebba o Wilma hit så gick vi tipspromenad runt byn :) Efter de vart de stallet, och idag har jag hunnit med att både köra Pilla o ridit Persilja! och nu sitter jag här igen.

Börjar bli trött som satan, funderar på och lägga mig under täcket o lyssna på musik? =)
Så får de nog bli tror jag. Klockan ringer 06.00 imorn och då blir de stallet fram till 11, sen börjar jag skolan 12. Så en halvdag i stallet med massa plock blir en bra start. Kanske får de mamma o sluta gnälla oxå?! Man kan ju alltid hoppas!

fortsätter med lite snygga bilder från bla Axi :)





De vart bara tre bilder idag, men de går ju såååå seeegt!
Ni får njta av dessa så länge:)



Jag drömmer både dag o natt! You´re on my mine all the time!
I really miss you! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0