Sista natten?

Tillbaka i vika igen efter en väda i stallet :)  Vart en Ridtur med Linnéa o Primör! Alltid lika galna, men idag tog dom nog priset! Ibland är de nog kanske lite tur att jag är överförsiktig när de gäller och gasa på annat underlag än grus och skogsvägar. Men Primör och Linnéa har då inga problem med gasen iaf! Bromsen däremot är nog lite rostig!  Dom gjorde nämligen en vurpa, båda två! Sen ställde hästen sig upp och Linnéa låg kvar och plaskade i pölen.. Jag o Persilja däremot stod först bara och tittade på dom i ren chock. :P Puckon!


När klockan va ca 17.30 så gick Svenskt Travderby av stapeln oxå. Solklar vinnare vart Maharaja. Jag säger bara de, vilken grym häst! 1.12.. Otroligt, snabbaste tiden någonsin i derbyt har jag för mig att dom sa? Ojojoj, vilken häst!

Nu sitter jag här, nyduschad och har precis käkat. Köttfärssås o Spagetti! Mums :) Börjar blir lite trött, men inte lär då jag kunna sova nu med tanke på att jag har sovit till o från till kl 15.00 idag! Kanske bäst och slå ihop datorn nu innan den brinner igen! Måste verkligen göra nått åt den nu.



You are in my dreams every night! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0