Onsdag

Yes, nu är snart onsdagen över! Öppet i restaurangen i skolan idag. Va helt okej, trots dåligt med gäster. Bättre lycka nästa gång!

Efter de va de bara och åka hem o vidare till selbäck. Skulle ju klippa Pilla idag, men när jag kommer dit och ska börja, då fungerar inte klippmaskinen. Sånt blir jag så arg på. När man ska göra någonting och grejorna inte fungerar! Gaaah! Jag hatar de. Men jag åkte hem till Mora, mamma skulle fippla lite sa hon. Men trots att batterierna va fulladdade så hade de ändå lyckats ladda ur sen i förrgår. (observera att klipparen är ca 15 år gammal, minst, och batterierna ca 10) Dags att skaffa ett nytt kanske? Ska upp och kolla på de imorn. Men tillslut fick jag iaf igång den och kunde äntligen snygga till tanten =) De läskiga då va att hon ahr två stora vita fläckar på ryggen. Har ingen aning om vad de är. Måste kolla upp de också!
Imorn har jag lovat Fia att vi ska ut och rida! Sen efter de ska jag få köra Maya igen! :D Grymt härlig häst kan jag ju säga! (:


Ikväll vart de Andra Avenyn med Linnéa, och nu ska jag lägga mig och lyssna på musik!

Puss´



Med mörkret kommer tankarna smygande.
Du finns, varje sekund, varje minut.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0