Måndag..

Idag har jag sovit i princip hela dagen.. Jag har blåsor i hela munnen, vilket innebär att jag knappt kan äta. Jag har ont i huvudet o är allmänt less på de mesta!
När mamma kom hem så skulle vi ut o köra, intervaller med M o G.
Dom flesta som känner mig vet att jag är livrädd för älgar.. och när de närmar sig älgjakt i Selbäck så flockas alla runt stallet åt oss! och innan vi hade hunnit köra ett varv på banan så står de självklart en hel flock mitt i vägen! Snälla, alla ni som jagar! Jag vet precis vart alla älgar håller hus, dom dras till mig bara för att jag hatar dom, så ta med mig ut på pass. Då får ni garanterat skjuta några stycken!

Oj, de hände nått med texten? :O Meeeeeeen!

och nu helt plötsligt vart de normalt igen?:O Jag fattar ingenting jag?!

Kanske ska ta o krypa ner under täcket o lyssna på lite musik.. Så får vi väl se om jag tar mig upp imorn eller hur jag gör?!



Ge mig tillbaka Juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0