Måndag Nr ...

Ja, vilken måndag i ordningen är de egentligen? Orkar inte räkna just nu..  Jag har iaf påbörjat skurining av stallet idag. Va upp före 7 o släppte ut som, mockade och efter de satte jag ig¨ng och skurade Pillas box, och de vart sååå fin! :) De enda äckliga är alla spindlar som kryper fram när de blir rent. Usch!
Börjar om två timmar, så jag kanske ska ta och käka lite? Farmor har kokat juice, mums! ;)


Puss´så långe =)



Tbx!

Idag har jag fått massa gjort. Båda boxarna är skurade o båda ponnyerna har vart ute och rört på sig! :) Men självklart fick jag lite hjälp. Fia har ridit Pilla o hjälpt mig att skura Persiljas box! Underbar unge de där. Klockrena kommentarer, men för säkerhetsskull så nämner vi inget här ;) Linnéa o Westman vet, hoppas ni andra blir grymt nyfikna ;) För de hade jag blivit! :P

Äntligen har nya säsongen av 90210 börjat! :D Har nyss sett första avsnittet o det är ju sååå bra! Nu väntar jag bara på nästa (och kanske sista) säsongen av One Tree Hill!

Men nu ska jag lägga mig o lyssna på musik!


Slänger in en bild på min stora idol ! :)





Where were you that september day?





Kommentarer
Postat av: din älskling ;)

ja vad trevligt för dig att du har sett de då ;P <3

2009-09-15 @ 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0