Ledig

Idag skulle egentligen min 4 veckor långa praktik börjat. Men Dalecarlia är stängt idag så jag är ledig! Vilket passar ganska bra eftersom jag måste köpa nya skor att servera i.

Jag har iaf hunnit till stallet och gjort klart där. Tänkgte jag skulle ut och rida nu på morgonen, men då skickade Fia sms och frågade ifall vi skulle rida senare :)

Helgen va iaf helt okej. Wasa i lördags med Jessica, men de va ju i princip bara roligt ett tag. Förstår mig inte riktigt på er som är där varje helg.. Wasa är INTE roligt! Vi tog iaf en tur till Älvdalen, tänkte att vi skulle träffa Maya där, men hon va ju spårlöst försvunnen. Sånt som händer, trevligt sällskap hade jag då iaf hela kvällen :)

Det är som jag sa till Agnes igår, de är svårt och släppa taget om något som man trivs med :P Haha<3

Nej, nu måste jag börja göra mig klar så jag hinner ner till 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0