Jobb..

Orkade inte med nån uppdatering igår.. Tiden räckte inte riktigt till!

Kom precis hem från skolan efter en dag i restaurangen. Idag gick de faktiskt bra! Alla i köket skötte sig och höll tempot uppe! Just nu orkar jag inte göra nånting, måste till stallet o ta in hästarna innan jag lär dra hem o byta om. Börjar jobba 18.00 på hallen, Mora - AIK. Sen...? Ingen aning!

Fick Persiljas nya grejor igår =) Beställde nya skydd o lite sånt här om dagen, och hon vart så fin så :P Nu är de bara ett khakigrönt schabrak som fattas ;) Sen har jag fått upp mitt väggord oxå! De vart så bra att jag beställde ett till! ;)

Pappa tjatar.. "fyll vatten", bäst och göra de nu då så jag hinner med resten innan jag måste iväg!



Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0