Hemma

Försökte skriva några rader igår, men internet la ju i princip av! >_<

Men nu är jag tillbaka! :) Älskar att blogga, kanske är de inte så intressant och läsa alla gånger, men jag älskar att skriva. Vilket innebär att blogg är en ganska bra grej för Marie ;)

Igår vart de iaf en skentur med Linnéa, eller ja, de har väl gått fortare, men roligt va de! :) (även om de regnade)
För jag har världens bästa ponny! :D:D Hon tar höger galoppen igen! :D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Men va händer idag? Ingen aning! För nu har jag faktiskt städat, håller på att diska, kanske tvätta lite? Sen måste jag till stallet, ut och rida? Om de slutar regna så ja! Men sen? När de blir mörkt? Slut på ideér!
Isak får ta och fixa filmen som inte fungerade igår.. I taket lyser stjärnorna, dom säger att den är grymt bra. Men och titta på en svensk film utan ljud känner jag mig mindre pepp på!

Imorgon bittit blir de iaf tidigt. Jag, Mammi o Papps ska ner till Rättvik! Första ridturen med Persilja på banan.. Spännande?! Noooot! Men va gör man inte för att mamma ska vara glad?

Neej, nu ska jag väcka Isak. Han är jätte förkyld och somnade i soffan framför nå dåligt humorprogram!  Stackarn!


I´ll come back later!

Tillbaka!

Nu har jag sett I taket lyser stjärnorna! Sjukt bra film, måste verkligen ses!
Både bra och sorglig. Tårarna gick inte att stoppa!
Sällskapet åkte tyvärr hem. Men kanske kommer tillbaka imorn? :)

Har iaf haft en grymt rolig kväll, och alla i vika som undrade va de va för idioter som va ute och for så kan jag lugna er med att vi va varken höga eller fulla! De enda vi gått på hela kvällen är godis och kaffe, lovar! Bilderna kommer senare, då dom ligger på sällskapets kamera ;)

Kanske ska jag sova? Klockan ringer sju även imorgon. Men.. jag kan inte, som vanligt! De är läskigt egentligen. Jag har alltid, i hela mitt liv varit en sån människa som kan somna vart som helst o när som helst. Men den fasen i livet har tydligen tagit slut och bara flugit iväg. Istället sitter jag här, med datorn i knät, lyssnar på musik och funderar över livet. Men jag kommer aldrig fram till nått vettigt, ältar mest samma sak. Vilket gör att jag blir både glad och ledsen. Hela min dag har dock varit ganska bra, även om de har öst ner hela dagen och jag inte kunnat göra så mkt.. Kanske därför det känns så bra? Kanske behöver jag göra ingenting ibland?

Jag är en envis o bestämd människa, jag säger ofta vad jag tycker och står för det! Kanske kan det vara jobbigt att leva med ibland. Men jag är en jävel på att minnas fina stunder i livet, att komma ihåg saker som verkligen betyder något o säger jag att jag älskar någon, då gör jag verkligen det. Med hela mitt hjärta och lite till!

I don´t know what to say..
You already know that I love you.
What more can I do?
I really miss you!
I can´t let you go yet :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0