...

Sitter i Vika just nu. Har plockat lite skräp innan farmor o farfar kommer hem. Men om ca en timme bär de av till Hjortnäs.. Sen..? Hem och städa lite till! Funderar på att tvätta bilen? Men de hinner jag inte, får göra de en annan dag.

Skriver mer sen!

Tillbaka!

Nu har jag flyttat ut, men inte in till Mora! Trivs otroligt bra här i "skogen". De är tyst på ett annat sätt och de är lugnt. Jag älskar det!

Hjortnäs var väldigt lärorikt.. Hasse är kung! Tänk och få tråna för han. Bra mycke mer lockande än och muppa runt på klubben för nån körd människa som tror att dom kan allt. Troligvis får jag nog rida för honom inom kort. Måste prova ut en ny sadel på Persilja. Jag har iaf fått lite nya tips och råd, vilket innebär att nästa steg i träningen blir barbackahoppning! =) Kan vara så att de är mina knän som spökar. Vi får väl se!

Jag har iaf städat klart i huset nu, så de är snyggt när dom kommer  hem:) Vart inte och hämta dom nå ikväll, va bara in och lämnade bilen. Så nu sitter jag här.. Lyssnar på musik och msn:ar lite. Kanske ska sova? Vilket känns meningslöst! Märks om jag somnar..

De va nått jag skulle skriva.. Satt och pratade med Linnéa innan hon åkte.. och de va nå roligt jag skulle skriva. Men dement som få så kommer jag självklart inte ihåg vad! (a)




Se på mig, dom du gjorde då.
När jag var allt, som du litade på.
Det var då.. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0