Dag nr..

Ingen aning.. Orkar inte räkna de heller!
Sitter iaf i skolan, Monica har genomgång med köksgruppen och jag sitter knäpptyst och väntar på att klockan ska bli tre så jag får åka hem. Måste göra klart arbetet om vodka så jag kan börja på min drinkbok efter praktiken =) Praktiken börjar på måndag och jag ska till Dalecarlia i Tällberg. Jobbar 08.00 till 16.00 måndag till fredag. Sen ska jag få nytt schema och förhoppningsvis lite mer kvällar!

Tänkte att Fia skulle höra av sig oxå ifall vi kanske ska ta oss an ett dressyrpass idag? Tror att vi alla fyra skulle behöva de faktiskt. Men vi får väl se ;)

Imorn är jag ledig o då ska jag och Isak åka till Falun/Borlänge o göra slut på lite pengar. Kände att jag behövde nått nytt i garderoben så jag har lite att välja på inför lördagen. Men inna vi kan åka iväg dit så ska johan komma och sko. Tänkte att han skulle komma runt 8 så att vi fick komma iväg nån gång men icke.. Som vanligt så har han massor att göra... >_<

Nu är de bara sju minuter kvar, sen får jag åka hem! Börjar bli grymt less på dessa halvdöda torsdagar. Vi gör ju ingenting iaf så varför vara här mellan 08.00 och 15.45.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0