6 September

Klockan är nu efter 12, vilket innebär 6 september.. Jag orkar inte ens tänka på när jag kommer somna, är trött i ögonen men kan inte sova! Tankarna snurrar för mkt.

Isak sa till mig här om dagen att han inte tror på kärlek, och jag är faktiskt belägen att hålla med! Kärlek suger! Varför blir det alltid så fel? Jag har även kommit fram till att Isak säger ganska mycket bra saker.

Dagen har iaf varit helt okej, tills nu.. Va till Rättvik med hästarna imorse =) Persilja överraskade väl inte direkt men jag tyckte hon skötte sig bra och va snäll, även om kondisen o orken inte riktigt räckte till. Älskar verkligen den hästen, hon ställer alltid upp och jag tror seriöst att hon är den enda i hela världen som alltid förstår, alltid lyssnar, aldrig kommer med dumma svar och hon är definitivt den som aldrig någonsin kommer svika mig! Kanske ska jag bli kär i henne istället? <3





Always will.. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0