2:a dagen

Yes, andra sagen på praktiken avklarad, och idag vart de tårta. Jossan jobbade första dagen med mig och sista på Dalle. Synd de, för hon är riktigt trevlig och jag har haft en grym dag med henne (:
Imorn blir de ännu ett nytt ansikte, tro om de va Sofia jag skulle jobba med då? Tror så! De blir nog säkert bra de oxå (:

När jag kom hem vart de som vanligt stallet, och de gör mig så otroligt glad att jag har dessa underbara fyrbenta! Testade iaf och rida Persilja på hackamor(?) idag (träns utan bett i munnen på hästen för er som just nu ser ut
som ?) Grymt fint hon gick kan jag lova! Tror vi testar de ett tag med tanke på såren i munnen som hjärtat har lyckats få.

Nej, nu är klockan mkt. Måste sova om jag ska orka pallra mig upp imorn!
See yaah (:



Jag älskar mitt nya liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0