15 September

Äntligen har det kommit nya avsnitt utav Tree Hill! :D Älska! De enda negativa med de hela är att Lucas o Peyton inte är med längre! :( 

Vart en ridtur med Fia idag o som omväxling så vart de klubben. Där va de hoppträning så vi vart kvar ett tag o kollade på Milla o Vicky :) Duktiga tanter de där ;)

Linnéa slutar om ca 25 min. Sen kommer hon hiiiit :D Farmor o Farfar har farit till Axi i natt så jag är lonley.. Tills Linnéa kommer ;) Så innan de tänkte jag hoppa in i duschen!

Just ja, de roligaste (eller de kunde ju ha gått illa) idag va iaf vårt I-val. I stort sätt hela HR har ju Bageri A, och idag när vi typ var klara så hade Monica hällt upp diskmedel i en plastbutt. Sen dök Sofie upp (observera att sofie är en människa som smakar på allt!) och tyckte att diskmedlet såg ut som florsocker.. och va gör människan!? Jo, hon slickar på fingret o doppar sen ner de i diskmedlet och sen in i munnen igen! Vaddå galen? :O I sånna tillfällen är jag ganska glad över att jag är så pass kräsen som jag är när de gäller o smaka på olika saker :P Men efter ca 4 timmar på akuten o en färd med plingplångtaxi så mår hon ganska bra! Krya på dig knäppskalle! ;)

Men nu måste jag in o duscha :P

Hörs!




Jag förstår inte varför de ska vara så svårt?!

Kommentarer
Postat av: Westman

Vilken tur att det är någon som får sällskap då:P

Haha duktig tjej det är med diskmedlet, funderar på om det är du som gjorde det;p

2009-09-15 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0