Up and away

Yes ;) Eller ja, nått i den stilen :P Vart en lång kväll igår, första kvällen som jag inte kom iväg för ens efter 23.00. Men de va roligt :) Går bättre o bättre faktiskt!

Igår innan jag somnade så hade jag verkligen bestämt mig för och gå upp i tid idag, och de gjorde jag! Va upp 07.30 o for till stallet. Släppte ut tre av dom, sen tog jag och Persilja en sväng till Seljaskogen. Idag gick hon faktiskt över bron utan att jag hoppade av för första gången (: Vart ännu  en gång mkt nötande med denna högergalopp! Till och vara vrång. Hon ställer igenom jätte fint och söker sig neråt. Men Trava har hon ingen lust med, och högergaloppen funderar hon inte ens på. Men jag har kommit på ett nytt knep o det fungerar hittils! :D

Nu ska jag snart dra mig mot Tällberg. Tänkte hinna förbi skolan först o lämna nå papper. Imorn blir de tidigmorgon, ska till klubben och kolla på Fia o Rulle, första tävlingen :) Synd att inte Pilla är i form ): Vi tar de till våren!
17.00 börjar jag jobba i Leksand, så alla ni som inte har nått speciellt för er imornkväll kan ju svänga förbi Bygatan, käka lite och dricka nå gott! (Y) Jag står för bästa servicen ;)

Puss på er så länge! :)

Det du gjooooorde med mig, de va stoooort de du gav mig. Jag önskar att du kunde se mig nu, men Tack, ta hand om dig!

Jag har ännu inte lärt mig att lägga in youtubeklipp o grejs på bloggen. Men alla ni som har tillgång till spotify! Sök på "tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" sen lyssnar ni på "köpenhamn och överallt"
Ni kommer älska den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0