Underbara helg

Jag har verkligen haft världens bästa helög någonsin!

Åkte upp till Axi på torsdagkväll, sen va jag med Fredrik ut på pass i fredags. kallt som satan även fast de va varmaste dagen på hela veckan (: De hände inte speciellt mkt, va väl spännande i ca 5 minuter eller nått då Teddy hade hittat en älg som va och for runt oss. På kvällen kom linnea upp o vi hamnade hos familjen Wikström. Satt där o myste, men inte fick vi då höra nå Alan Jackson inte.. Usch! Elli lyckades iaf locka till sig sällskap. Hon satt med ficklampan i fönstret och blinkade.. Hur ofta händer de att någon reagerar ? Mitt ute i skogen! Men Elli kan hon, Jocke hade sett hennes fina blinkning o kom förbi. Då vart de en promenad till Linnéas stuga o kortspel. Mysig kväll (:

Igår, Lördag.. Så roligt har jag inte haft på länge! och som alltid när jag o Therese är i farten så blir de oftast vi som blir allra fullast, så även denna gång :P Vi som skulle supa Linnéa under bordet då de va hon som fyllde år, men icke :P Vi fick iaf sällskap av Alex o Simon :) Stackars pojkar :P Jag o Therese fick en briljant idé! Som alltid när vi är i axi så badar vi.. och inte spelar de nån roll om tjärn är täckt med is inte! Vi hoppade i iaf vi, kallt va de på land, men de va ju plusgrader i vattnet xD Haha, bilder kommer sen! Shit, vilken underbar helg jag har haft! Underbara människor överallt!  Däremot har jag separationsångest idag! Man vänjer sig så fort med att vara där uppe, och varje gång man ska åka hem så tar de emot! Idag ville jag verkligen inte åka hem!!!

Nu ska jag koka mackaroner :P Hoppas de går ner bättre än pizzan ;) Seee Yaaah!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja det är bara Elli som kan lyckas med sånt :P

Ja klart man ska bada, det var ju minusgrader på land å eftersom vattnet va rinnande så måste det ju vart nån plussgrad i vattnet :P

2009-10-18 @ 13:55:42
URL: http://twikstrom.blogg.se/
Postat av: daniel

Ja men vilken tur att ni har haft det bra då! Låter som man missat något;)



2009-10-18 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0