Torsdag!

Ännu en dag som lider mot sitt slut. Dagen har varit bra, praktiken rullar på och jag börjar verkligen komma in i det vilket känns otroligt skönt. Imorgon ska jag däremot jobba kväll, spännande (:

Persilja har oxå fått komma ut idag, och shit va fin hon va! Grym ponny, hon fungerar jätte bra på hackamor så vi kör på det tills munnen fått läka åt hjärtat! Får se ifall de blir några fler turer med Keste o Kristina, grymt kul va de idag iaf :D

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. på lördag blir de först Rättvik med mamma o Maysing, sen hem och byta lite kläder o efter de blir de shopping med Twinnsen o Syster (: <3 17.00 börjar jag jobba i Leksand. Härligt med klirr i kassan. I övrigt händer de inte så mkt. Har börjat kolla lite smått på lägenhet, men vi får väl se.. Måste se hur de blir med jobb först.

Med andra ord så leker livet, and I love it! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0