tid o ork..

yes, nu har jag takit mig tid o skriva lite. Eller tid o tid, har väl inte riktigt orkat :P
I lördags vart det jobb i Leksand, ganska skapligt med folk faktiskt! (:

I södnags vart de lite sovmorgon, vaknade vid 10 o åkte till stallet (: Väl där tänkte jag svichsa(?) bort massa gräs tunt hagarna. Men icke, maskinen gav upp! (Den lever sitt egna liv den där) Istället gav jag mig på röjsågen! Haha, de va faktiskt ganska roligt o bra vart de! Hann däermot inte få bort så mkt eftersom att de började ösregna, därför fortsatte jag idag och de va nästan ännu roligare :P Fan va träd jag fick ner, utan att få dom över mig ;) (yes!;)) Imorn blir de Rättvik o travet med mamma. Sen ska jag fortsätta röjja träd! På fredag blir de Axi o älgjakt, läääängtar! ;)


Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0