Oooooooont! O_o

Jag älskar min ponny mer än någonting annat i hela världen! Men... Idag va hon ganska billig. Samtidigt är de grymt bra att hon börjar bli pigg och lite halvgalen, alltid då de är roligast ;) eftersom de regnade igår och i stortsätt hela dagen idag så blir de ganska ledigt i hagen, vilket innebär att jag måste spola av fötterna på hästarna, speciellt persilja, annars får hon mugg och skit i karlederna.. De brukar aldrig någonsin vara några problem, men idag vet jag inte va de var för fel?! Pappa stod bakom förrådet och slog ner stolpar i backen för och göra klart hagen, och de va tydligen läskigt eftersom hon hörde honom men inte såg.. Sen kom han fram och sa hej, då vart hon jätte rädd och hoppade rätt upp i luften. De jävliga va att hon landade på mina tår, men brodd!!! Aj! Inget jag rekommenderar precis! Tro om de kanske finns lite överskottsenergi där?

Kvällen har jag iaf spenderat med Linnéa. De vart film, pizza o massa prat! alltid lika mysigt :) <3 och ännu bättre vart de eftersom jag har städat mitt rum ordentligt idag, har tillochmed torkat av hyllorna o garderoben ;) *stolt*

I övrigt leker livet o jag är på topp! (Y) (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0