Hemma

Ja, nu har jag hittar hem till Mora igen efter en natt i Tällberg (: Helt okej kväll igår, fick ta hand om mina fantastiska pensionärer från i måndags. Grymt trevliga människor! Sen eftersom att jag jobbade frukost idag så vart jag kvar på Dalle över natten, så jag slapp åka fram o tillbaka utan vinterdäck i skitvädret.. Jag trodde att jag skulle få bo i stuga, men icke, eget rum. Ibland är de bra med lite gäster ;)

Idag har jag iaf inte hunnit med så mkt även fast jag slutade tidigt. Tänkte jag skulle försöka hitta den snabba vägen som Tina bubblade uti.. Men ja vet inte om den va nå snabbare, jag hamnade nämligen i Leksand :P Haha, miss i planeringen där. När jag väl kom hem så va jag till Farmor, där va även storasyster o twiinsen :) Bakade lite hallonpaj o myste. Hann tom att svänga förbi min stora favorit på backen i vika oxå! (: Sen vart de stallet, jag o Fia hann väl rida ca 45 min innan de va helt kolsvart ute. Men jag tar igen de imorn ;)

Kanske inte så intressant inlägg idag, men jag funderar på nått fyndigt åt er! ;) Nu ska ja se 90210! 

Seee Yaah! <3

Jag Älskar Livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0