Funderingar o Längtan

Innan jag börjar skriva "om rubriken" så tänkte jag skriva lite om kvällen för er som är nyfikna ;)

Började iaf jobba 17.00 i Leksand, grymt seg kväll. Jag och Karro fördrev tiden med fia, kaffe o juice :P Tror Helmut skickade ut 7 mat på hela kvällen.. Tro om lågkonjukturen har kommit till Dalarna?
Kom därifrin strax före 24.00, väl i Mora så tänkte jag träffa Linnéa en sväng, men kom hem nu. Hamnade nämligen på wasa i ca 1½ timme och efter de fick Marie agera chaufför..


Nu vidare till "Funderingar o Längtan"..
Här om dagen satt jag och lyssnade på musik.. Massa musik som fick tankarna att fara tillbaka för en överblick av sommaren (: I tidigare inlägg har jag skrivit att sommaren har varit värdelös. Men denna tanke är nu i stort sätt bortblåst! Jag har haft en grym sommar, nya vänner o underbara stunder. Alla långa nätter med otroligt trevliga människor. Tyvärr kan man inte spola tillbaka tiden, och ibland är de kanske bra? Varför göra samma sak igen när man kan ge sig utpå nya äventyr? Nog finns de stunder när jag längtar tillbaka, men minnen, foton o vänner är nog bland det bästa man kan ha!
Här om dagen hade jag nämligen ett otroligt givande samtal med min syster, och hon fick mig verkligen att slå upp ögonen för livet. Life goes on (: Lev varje dag som om det vore din sista! och inte vill då jag sluta livet utan ett leende på läpparna! (:
Över till längtan.
Just nu vill jag bara att vecka 41 ska gå fort! Ska jobba ganska mkt kvällar på Dalle nästa vecka. Sen blir de Leksand nästa lördag men efter de är jag ledig hela vecka 42 :) Den 15 Oktober åker jag till Axi o på fredagen ska jag ut och spana efter älgar med Fredrik. På kvällen kommer Linnéa upp och förhoppningsvis blir de partay både fredag o Lördag?! Åh, va jag längtar :P

Nu är klockan 03.33, så jag kanske ska sova. Har ställt klockan på 9 så jag hinner med nått under morgondagen (: Kvällen kommer iaf spenderas tsm med mat, film och bästaste Linnéa <3

Btw, den 5 December är de Winnerbäck i Gävle! Någon som hänger på? (:

Sweet Dreams Everyone! <3

Kommentarer
Postat av: Ca,

Jag håller med dig om att sommaren har varit jätte bra!! :) Och jag åker gärna med på Lars W, om du vill ha med mig?? hehe <3

2009-10-04 @ 19:42:43
URL: http://carolinelenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0