De va dåligt..

Ja tänk att de va de! Jag har varit grymt dålig på att skriva känner jag! Men nu är jag tillbaka (:

Har hunnit ut och rida på förmiddagen. Vilket slutade i köldskador och en trasig hjälm! Bajsponny! xD
Jag har nämligen lyckats göra en volt över huvudet på min prinsessa idag.. Vet inte riktigt va hon vart rädd för? kanske en fågel eller en pinne? men pallnit vart de, tills jag satte sporrarna i magen på henne o då vart allt väldigt mkt obalans så jag gjorde en snygg volt framåt. Tur i oturen lyckades jag hålla i henne hela tiden så jägarna fick ingen ponny till middag ikväll! Men jag måste ha slagit i huvudet, för tyget i hjälmen gick sönder så de fick jag limma :P Plus att jag vart yr ett tag efteråt, men de är sånt som händer ;) Nu väntar vi tre år till innan nästa markkontakt! Väl hemma is tallet kunde jag inte ens stanna kvar och mocka.. så mkt frös jag! så nu sitter jag här. Har varit och skjutsat Westman en sväng o packat lite tills jag drar ikväll :D
Ser verkligen fram emot denna helg, ska bli grymt roligt! (: Älgjakt o fördelsedag, kan de bli så mkt bättre? ;)

Men nu har jag inte tid o sitta här mer.. Ha de så roligt i helgen allt folk! För de ska då jag o min favoritbonde ha ;) <33



Njut av denna underbara bild på en nybliven 18-åring o en nyklippt blivande 18-åring ;)
(förra årets älgjakt för er som inte förstod de!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0