Dåligt med tid..

Ja.. Den räcker inte riktigt till allt jag vill.  Är iaf hemma från Tällberg igen.
Jobbade kväll igår o frukost idag, o gårdagen sög! Visst, roligt med mkt folk, men usch va jag statt i skiten o ingenting gick som jag ville! Hamnade efter med allt o pga mig vart de krångel i köket. Har jätte dåligt samvete idag! Men som Anderas sa, de är bara att ta nya tag. Han lät nästan chockad över att jag inte gjort mer fel.. Kank ju kanske ses som ett plus? :P

Ikväll blir de iaf inte så mkt, väntar just nu på att storasyster, Ebba o Wilma ska komma o käka tårta.. Aslan fyller 1 år (: Bortskämd hund? :P Ska försöka flirta lite med syster så kanske hon kan sätta upp mitt nya väggord oxå? (:
När dom har åkt ska jag dra mig hemifrån! Ska till Simon o kolla klart på Ica Age 3 :D Massa myyyys! (: <3

Har faktiskt inte så mkt intressant o skriva.. allt rullar på ganska bra (:  Uppdaterar igen när tiden räcker till !


Puss´



Snyggich 1 o 2 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0