28 Oktober

Solen skiner o jag är just nu på strålande humör. Dock drogs de ner en aning då jag inte har nån bil så jag kunde inte ut o rida monsterfuxen nå idag. Men, misströsta inte, imorn tar vi nya tag! :D Väntar på att Marie ska höra av sig så jag vet ifall jag har nån skjuts ner till Tällberg, och nu ringde hon så då va de fixat ;) Donkenparkeringen 13.45! (Y)

Förutom de så händer de inte så mkt mer idag. Sov till ca 09.30, då vart de frukost sen lite dator, faktiskt inge tv på hela dagen! Hittade nyss en grymt bra låt med Alan Jackson o Brad Paisley - Out in the parkin´lot. Föll direkt där :P

Angående helgen så blir den ganska lugn, medans alla andra festar! Trots allt så har jag redan haft min partyhelg i oktober! :P Jag ska även se till att vara ledig på lördag. Kom på att jag hade lovat Vicky o följa med till Rättvik på hopptävlig (: Efter de hoppas jag på att få träffa Björk!

och nu då? vad ska jag hitta på tills 13.15? Musik? Kanske käka nått? Nej., käka kan jag göra när jag kommer till Tällberg, så nu får de bli musik o FB ett tag (:

Finns på mobilen hela kvällen om någon vill lätta sitt hjärta! :)

Puss´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0